Üniversitelilere İş Fırsatı (Üniversite Paylaşım Sayfası - Facebook)

Herkes kendi işinin patronu olmak ister. Şans insanın yanında olmadıktan sonra hayalleri gerçekleşmesi pek mümkün olmuyor.
Farklı yollarla yeni iş fırsatları takip ediyorsunuz veya başarılı insanların hayat hikayelerini okuyorsunuz. İnternet'den ilham kaynağı arıyorsunuz. Çok güzel fikirler var tabi ama sermayeniz yok. Olmasına da gerek yok benim paylaştığım ve paylaşacağım fikirler paran olursa çok iyi olur ama parasız da başaracağın fikirlerdir.

Sanal alemde başarı sağlayabileceğiniz fırsatı dile getirmiştim:



Şimdi ise aklıma gelen kendim de sır gibi sakladığım yeni bir iş imkanı sizinle paylaşacağım;

yine üniversitelilere uygun bir paylaşım olacak. 

Üniversite okuyanlarımız bilir; Facebook sayfaları  vardır "İstanbul Uni. Paylaşım Platformu" tarzında. Burada üniversitesini bitirmiş öğrenciler ev eşyalarını satabilmek için paylaşımlarda bulunuyor.
Veya eve çıkacaklar kiralık daire arayanlar duyuru yapıyor. 

Eğer böyle bir facebook sayfası yoksa zaten başarıyı sağlamışsınız ama haberiniz yok. 

Ben Bandırma da okuyordum Bandırma küçük bir şehir,  bandırmada okurken böyle 
bir site açtım adı " Bandırma Uni Paylaşım" yaklaşık 1400 kişi beğeni vardı sayfamda. 
Birileri ucuza süpürge, çamaşır makinesi, TV, dizüstü bilgisayar, koltuk, yatak vs.  aradığını bildiriyordu. Öğrencinin elinde aranan eşyadan varsa bildirinin altına yorum yaparak, anlaşıp alım-satım işini gerçekleştiriyorlardı.

Satmak veya Almak isteyen sayfada paslaşıyordu, olayı paraya nasıl dökerim derken aklıma spotçular geldi.

2.el eşya satan dükkanlarla anlaşmak için yola koyuldum onlara önereceğim fikrin hoşlarına gideceğinden emindim. 
Bir iki tane 2.el dükkanlarıyla anlaştım. Dükkanında öğrencilerin aradığı tarzda eşyaların fotolarını çekerek sayfa da paylaşıyordum. 
Anlaşmamıza göre her sattığım ürün için 10-15 TL hatta bazen daha da fazla para alıyordum. 

Örnek vermek gerekirse;
Mesela Çekyat 
Dükkan sahibi Çekyatı 60 liraya satıyor  "pazarlıkla 50 liraya veririm" dedi. Ben çekyatın her yönünü çekip sayfada albüm oluştururdum

(Albüm adı: Çekyat  65 TL)


Ben Çekyatı 65 TL den sayfada paylaşırdım ( 5 TL pazarlık payı bırakırdım).
Alıcı çıktığında adresini alıp, dükkan sahibiyle ürünü teslim ederdik ona düşen payını verirdim ( 50 TL ), bana kalan ise 15 TL hiç bir şey yapmadan.
Bir nevi komisyonculuk yaptığım iş.
İyi de para kazanırdım. Kazandıklarımı toplasaydım kendime bir depo açabilirdim. Ama hayatı hızlı yaşamak istedik parayı har vurup harman savurduk.

Ama unutmayın tek bir dükkana bağlı kalmayın 4-5 dükkanla anlaşın. Çünkü öyle bir zaman geliyor ki hergün 10 - 15 tane ürün satıyorsun ve tek bir dükkandan yetiştiremiyorsun. 

6 aya yakın devam ettirebildim sonra mezun oldum zaten. Üniversiteye yeni başlayanlar bu işe girerse rahat bir hayat yaşayacağına kefilim.. 

Share on Google Plus

About Enis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum :

garabıyık dedi ki...

İkinci El Eşya Alanlar Evi - 2.El Beyaz Eşya - Mobilya - Spot
http://www.ikincielesyaevi.com
İkinci El Eşya Alanlar Evi; 2.El Beyaz Eşya, Mobilya, Spot, Ev ve Ofis Eşyaları İstanbul - Antika Türkiye geneli Alım Noktası.
Mobilya - Hakkımızda - Bilgisayar - Hizmet

Bilgisayarınızı Paraya Dönüştürün dedi ki...

BUGÜNE KADAR BİLGİSAYARINIZ SİZE PARA KAZANDIRDI MI??
TABİKİ HAYIR...
BİLGİSAYARI ALDINIZ TAKSİTLERİ ÖDEDİNİZ,İNTERNETİ ÖDEDİNİZ, ELEKTİRİK PARASINI ÖDEDİNİZ,BOZULDU YİNE SİZ ÖDEDİNİZ...
ARTIK BUNA BİR SON VERDİK HARDDİSK KİRAYA VEREREK BİLGİSAYAR BAŞINA AYLIK 24$ İLE 578$ ARASINDA PARA KAZANABİLİRSİNİZ.
NASIL MI?
Detaylar;
www.hayatimidegistirmekistiyorum.com