444 5 304 numara BİLGİ !!


telefon üzerinden dolandırıcılık yapanlardan sadece biri. bu numara telefonunuzu ararsa açmayın, engelleyebiliyorsanız engelleyin.


 sağlık sigortasını yenilemek istiyor musunuz? iptal etmek isterseniz 299 tl ücreti var. benim öyle bir üyeliğim olmadığını söyledim, eleman diyor geçen sene aramışız sizi, kabul etmişiniz falan laga luga ediyor. neyse dayanamadım aldım telefonu bağırdım çağırdım, adını söylettim, firma ismi istedim. adı muhtemelen uydurma ve http://www.acililkyardim.com diye bir site ismi söyledi. siteye girince sigortacılıkla alakasız ilk yardım eğitimi ile ilgili bir sayfa çıkıyor. Zaten sayfanın farklı bir adrese bağlandığını fark edeceksiniz.


Biraz daha zorladığımda bana Mustafa Özdemir olduğunu iddaa etti. İstanbuldan aradığıını söyledi.
Beni iki saat sonra geri arayın dedim, 

"beyfendi bu mümkün değil" herhangi işlem yapmadan bunu yapamayız, eğer telefonu kapatırsanız, sigortanız yenilenecek 1200 tl borçlanacaksınız yalanları uydurdu. 

Kısaca sizi mecbur kılmaya çalışıyorlar. Yani bu adamlara sakın kredi kartı bilgilerinizi vermeyin.
Hatta olayı daha da inandırıcı hale getirmek için

İSMİNİZİ SOYADINIZI
ADRESİNİZİ

TC KİMLİK NUMARANIN ilk 2 ve son 2 hanelerini söylüyorlar. 

Bu bilgileri yaptığını alışveris mağazalarından, son zamanlarda kullandığınız kargo şirketlerinden, internete üye olduğuınuz herhangi sitelerden bulmuşlardır.


milleti kafaya alıp yolmaya çalışıyorlar. saf vatandaş bolluğu düşünülünce hırsızlığa devam etmelerine de şaşırmıyorum ayrıca.

Bu yazımla sizi bilgilendirmek istedim.

Saygılar
Share on Google Plus

About Enis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

13 yorum :

Unknown dedi ki...

Eyvallah kardeşim az önce beni de aradılar iyi ki onay falan vermedim az daha kart bilgilerini veriyordum bi araştırma yapayım dedim sana rastladım aynı yazdıklarını kelimesi kelimesine söylediler çok sağ ol...

Adsız dedi ki...

Beni de aradılar eğer kabul etmesek 1200 falan ceza yiyeceksin dedilr tabi duz bir ayar çekince teblikat gelecek deyip lafı dolandırmaya çalıştılar bende lafı ayarlı gönderince tak tlf kapandı tekrar arayıonca cvp yok internette bakınca tek değilmişim dedim iyki bu samimiyete sahip hala guzel insanlar var tzk

Enis dedi ki...

eyvallah arkadaşlar nedemek :D yardımcı olduysa ne mutlu bana

Adsız dedi ki...

444 5 304 Telefon ile bende arandım.Aynen bahsedildiği gibi ev sig.gibi laflarla geçen yıl telefonla sig.işlemi yaptırmışım.İki yıllıkmış birinci sene dolmuş ikinci yıl için onay istiyorlar.Yapmazsam bir yıl kalan süre için ceza olarak 1200 küsür ödeyecekmişim yaptırırsam 299-Tl ye devam edecekmiş diyorlar Onaya zorluyorlar.Mantıklısı bu diyorlar.Kabul etmedim kapattım.Sonra internetten numarayı sorgulayınca dolandırıcı bir şebeke olduğunu anladım.Tavsiyem bunlara kanmayın

Unknown dedi ki...

Benide aynen öle aradılar şimdi internetten bakim dedim bunu buldum

Unknown dedi ki...

Allah razı olsun kardeş

Unknown dedi ki...

kardeşlerim sürecinzin sonucu ne oldu bu insana benziyen şahıslar icra takibi başlatabildiler mi ?

Adsız dedi ki...

Benide aradılar yaklaşık 1 saat önce aynı şeyleri söylediler kredi kartı bilgisi istediler telefonu kapatmak ısteyince kapatırsanız iptal işlemi olmaz 2015 ücreti yansır dediler vay serefsizler bilgileri nereden bulduklarını merak etmedim değil. tahminim domain whois bilgilerinden bulkup arıyorlar. Ayrıca bu konuyu açan arkadastan Allah razı olsun gerçekten ikna edici bi uslupla konsuuyorlar dikkat edin

Unknown dedi ki...

ARKDAŞLAR BU TELEFON NUMARASI http://www.ito.org.tr/wps/portal/!ut/p/c5/hY7LCoMwFEQ_6V5abcxS6yOCb2PVbERoKUrVFETRr28W3XQhnVkezjAgQHVsl-7Zzt00ti-oQFwaTDKiu-yEccgI-l7gIvIUPZMoXit-EBP_2CVUqDV5b8hwm6tgvy6839Mt2p016stTaKfnmfLkfssKy7Sl7MRbOeJn1XMoRR8NK9diijzXv_z4U8Sm4QE1CHL4LdSBQ-2CHIpFshU_GD_Abg!!/ BU ŞİRETİN AİT EĞER SİZDE BAĞDURSANIZ ARAYIN GÖRÜŞÜB

Unknown dedi ki...

Benide aradılar dediklerinizin aynısını söylediler sonra ben yemeyince yüzüme kapattı daha sonra polisi aradım ilgilenecegiz dediler ama aslı yok sizi nisanda aramislar Kasım ayindayiz illaki biriniz aramisinizdir polisi ama tinlayan yok illa dolandirilacanda öyle peşine düşecekler nasıl iş

Adsız dedi ki...

Kartımın güvenlik numarası hariç bütün bilgilerini verdim.Daha sonra dolandırılacağımı fark edince bankamı arayıp kartımı iptal ettirdim.Bir sorun olur mu?

Unknown dedi ki...

slm. arkadaşlar benide bugun aradılar. hep aynı formul kullanıyorlar bende 155 i aradım savcılık yada karakola şahsen başvurman gerekiyor dediler.bende yarın savcılığa başvuracam.

Adsız dedi ki...

ya bu kaçıncı durup durup arıyolar insanın boş zamnını bulup dolandıracaklar neymiş kredi kartınızın asist yardım hizmeti varmış o kapatılacakmış falan aynı konu arayıp duruyolar bankaya soruyorum öle bişey yok diyo bankaya kapattırım her ne hizmetse diyorum onlar kapatamaz diyolar kart onların ama onlar kapatamaz yaa pekiz siz kimsiniz kapatabiliyosunuz firma ismi istiyosun eveleyip geveliyo bi seferinde istanbul maslaktan dedi aramaya devam ettikçe sinir oluyorum az önceki 4. arayışlarıydı konuşmak istemiyorum dedim kapattım.hiç vazgeçmiyolar bedava para kazanacaklar ya