Freeletics nedir? nasıl yapılır?

İyi Akşamlar sevgili okurlarım,

bu akşam size bir kaç aydır takip ettiğim yeni akımdan bahsedeceğim. Freeletics !
Freeletics şuan Amerika ve Avrupa ülkelerinde revaçta olan yeni fitness akımı. Kendi vücut ağırlığın ile yağ oranı azaltmak, kas kütlelerini geliştirmek, kondisyonu artırmak için hazırlanmış bir platform.

Sistemi crossfite yakın. Hızlı bir şekilde belirli uygulamaları, belirli tekrarlarla, en kısa zamanda tamamlamak.
Şuan almanyada insanlar kendi aralarında küçük gruplar oluşturarak, parklarda, spor salonlarında çalışmaları gercekleştirmekte.

3 ay içinde vücudunuzu farklı bir görünüme kazandıracağı kesin. Resmi websitesinde, Workoutları bildirmiştir. Ama cevaplanmayan tek soru nasıl başlamalıyım. Bu soruya cevap alabilmek içinde sizden 40 € istiyorlar. Yani o kadar para vereceğinize kendiniz bir yol haritası çizebilirsiniz.

Ama ben size yardımcı olabilirim. aylardır salondan hariç eve yaptım, faydasını kesinlikle gördüm.

Size örnek olarak bir video paylaşacağım
FAKE değil emin olabilirsiniz




"freeletics yüksek yoğunluklu,kısa sürede çok efor sarfetmene yarayan,vücut ağırlığınla yapılan bir antrenman türüdür.Derecelendirme sistemi var,şu kadar dakikada yaparsan şu kadar yıldız tarzında.Siteye mail adresini giriyorsun sana hafta hafta 5 haftalık program gönderiyorlar pdf halinde.Ayrıca Google'da aratırsan şu an 5 haftanın tamamı mevcut nette,bir kerede hepsini bulabilirsin.Ingilizce ve Türkçe dilleri de mevcut.Ayrıca yapmakta zorlandığın hareketler için de youtubedan kullanıcıların göndermiş olduğu videoları izleyebilirsin.Toplam 15 haftalık program ama 5. haftadan sonraki antrenmanlar için ücret istiyorlar ya da youtubedan video falan araştırıcan.Uğraşmam dersen ilk 5 haftalık programdaki mevcut hareketler ile kendine bir sistem çıkarabilirsin bence.

P90x'den amaç olarak pek bir farkı olduğunu sanmıyorum,2si de yüksek yoğunluklu,sadece antrenman sistemleri farklı.P90x'in içeriğini tam bilmiyorum ama şunu söyleyim freeletics gerçekten zor ve çok etkili olduğuna inanıyorum.Tabi beslenme,dinlenme bunlar ayrı konular.Birkaç kez denedim,nasıl birşeymiş bakim dedim,çuvalladım.Zamanı geldiğinde başlıycam ben de.Tavsiyem freeleticse başlamadan önce vücuduna en az 1 aylık ısınma evresi tanı ayrıca mental olarak hazır ol.Yoksa antrenmanları yarıda bırakırsın ya da sakatlanırsın."


...ALINTI...
frmtr.com


-28.02.2014-
Artık Programı sayfamda paylaşmaya karar kıldım.

FREELETİCS ANTREMAN PROGRAMI

anlaşılmayan yer varsa yorum bırakın.


Okumadan geçmeyin;

MODANIN KÖLELİĞİ


SAYGILAR...
Share on Google Plus

About Enis

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

41 yorum :

Unknown dedi ki...

Merhaba;

mail adresim ahmettml@gmail.com

çok teşekkür ederim

Enis dedi ki...

Mail gönderilmiştir ilginiz için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

serdargulen@msn.com

Dostum en kısa zamanda programı gönderirsen sevinirim.

İyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

Programı bana da gönderebilir misiniz?

okur1ahmet@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhabalar programı bana da gönderir misiniz

emrcbci@gmail.com

Enis dedi ki...

Gönderilmiştir

Saygılar.

Adsız dedi ki...

merhaba,

programı bana da göndermenizi rica ediyorum.

halitbarisbati@gmail.com

teşekkürler,

Unknown dedi ki...

Hocam bana da gonderirmisiniz teşekkürler saul

ufukcemkaplan@hotmail.com

Enis dedi ki...

Mail gönderildi

saygılar

Sir Diablo dedi ki...

kyaerd@hotmail.com
Kardeşim zahmet olmazsa sana eğer...

Unknown dedi ki...

natanbilos@hotmail.com şimdiden teşekkür ederim

Enis dedi ki...

Mail gönderildi arkadaşlar...

Unknown dedi ki...

Programı banada gönderirmisinz ?
trabolain@gmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

bana da gönderirmisiniz gokhandursun117@gmail.com

Adsız dedi ki...

kaanozturk83@hotmail.com
programı banada gönderirimisin

Enis dedi ki...

arkadaşlar sayfada linki verdim.

-bingo131- dedi ki...

Link bende açılmıyor. Acaba sorun bende mi yoksa linkte mi ?

Enis dedi ki...

http://edoycc.blogspot.com/2014/02/freeletics-antreman-program.html

link bende çalışıyor yani sayfaya girebiliyorum

Unknown dedi ki...

programı banada gönderir misiniz ? emircandemirer@gmail.com

Unknown dedi ki...

Bana da bu programi gönderebilirmisiniz ama öncelikle haftada kac gun yapilmali

Enis dedi ki...

haftada en az 4 gün, bu sayfada linki verdim arkadaşlar

Unknown dedi ki...

kola98kola@hotmail.com teşekkürler simdiden..

Enis dedi ki...

sayfada link verildi arkadaşlar

Unknown dedi ki...

Merhabalar ben de kendi vüzut ağırlığı ile spor yapma taraftarıyım. Programdan gönderebilirseniz sevinirim. batuhanyildirim1995@hotmail.com Şimdiden çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

ercan dedi ki...

merhaba ben ercan 194 cm boyum 103 kilom uygun program yollarsanız çok sevinirim adresim simrung@hotmail.com . . .

Unknown dedi ki...

Banada gonderirmisin ?
yunusemrekalyoncu@gmail.com

Simdiden tesekkur ederim

Unknown dedi ki...

Banada gönderebilirsen sevinirim
uuutgy@gmail.com

Enis dedi ki...

arkadaşlar program sayfada link olarak verildi

Unknown dedi ki...

Bubirparadox2@gmail.com teşekkür ederim bilgiler için.

Unknown dedi ki...

çok araştırdım ancak tam anlamıyla 15 haftalık programı bulamadım bu 15 haftalık süreçteki her gün ne yapacağımızı gösteren bir plan yok mudur acaba ilgilenirseniz sevinirim

tugrulusty@gmail.com

Adsız dedi ki...

Bana programın tamamini mail atarmisin? tanerefe67 @hotmail.com

Enis dedi ki...

ARKADAŞALAR PAZAR GÜNÜ PROGRAMIN TAMAMINI SAYFADA PAYLAŞACAĞIM. SAAT 22 civari

Adsız dedi ki...

selamlarr.boyum 174 kilom 67. guray.kant@hotmail.com adresine programı yolayabilirseniz cok sevinirim.teşekkürler

Unknown dedi ki...

poyrazozmen98@gmail.com bana da gönderir misin?

Adsız dedi ki...

Gürkan.uzunn@gmail.com bana da gönderir misin dostum ?

Unknown dedi ki...

kardeşim 2. hafta ve sonrakileri gönderirmisin banada yasin20@windowslive.com ysnongun20@gmail.com ikisinden birine yollarsan sevinrim

Unknown dedi ki...

Moda Sekteründe Adını duyurmaya Başlayan Sitemiz MODALOJİ Dekorasyon la ilgili butun konulardada kadınlara yön veremeye devam Ediyor aklınıza Kazınacak site MODALOJİ.COM

Deniz KAYA dedi ki...

dkaya00@gmail.com atarsaniz sevinirim simdiden tesekkurler

Unknown dedi ki...

enescan46@gmail.com bana da gonderirsen cok memnun olurum. Paylasimlar icin simdiden tesekkurler.

Unknown dedi ki...

m.celik27@hotmail.de banada gönderirseniz sevinirim teserkürler.